pátek 22. listopadu 2013

Hledáme překladatelky/le!

Otravuju s tim i u sebe na blogu, tak to udelam uz hromadne (A ano, priznam se, ulehcim si praci a jen vam jsem zkopiruju to, co jsem uz psala k sobe :P)

Ach ano, tohle tu uz dlouho nebylo! :D

Aneb, devacta (a chlapci?), jako vzdy by se hodila nova krev do naseho tymu, takze pokud by mel nekdo zajem pustit se do prekladu, tak se mi prosim ozvete na email k-jarova@seznam.cz

Abych vas treba trosku "Navnadila", tak vam sem i hodim seznam knih, ktere jsou k dispozici a volne pro preklad :D (ale uz se mi nechce vam to hazet i s anotacema, tak kdyztak, prosim, ty si vyhledejte v soupisu knih)



BAD

5. Whispered Lies - Šepot lží (Carlos&Gabrielle)
6. Silent Truth - Tichá pravda (Hunter&Abby)
7. Just BAD - Prostě špatný (Jeremy&CeCe)



Belador Code

1. Blood Trinity - Krvavá trojice
1,5. Fire Bound - Ohnivé pouto
2. Alterant - měnič
3. The Curse - Prokletí
4. Rise of the Gryphon - Povstání Gryfa


Ostatní
Knightly Dreams - Rytířské sny

6 komentářů:

  1. ty máš ešte aj nejaký iný blog ako tento? O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tohle neni muj blog, tenhle blog zakladala Rebi, ja tady jen delam admina - jeste s Wladkou a Anji:)

      Blog, ktery jsem zakladala a o ktery se staram ciste ja (coz je dost sobecke tvrzeni, samozrejme ze se o nej staraji jeste vsechny prekladatelky a korektorky tim, ze maji lide co cist) je: http://the-darkest-passion.blogspot.cz/

      Vymazat
  2. myslíš, že by si mi mohla poslať tieto knihy v aj:
    BAD 5, 6, 7
    Belador 1,5 a 4 ???
    mail: paula.fabianicova@gmail.com
    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wau, BAD mam urcite, ale Belador asi spis nemam - mam jen 1 2 3

      Vymazat
    2. nemate ich vobec? (teda tu 1,5 a 4) lebo na nete su, mozem poslat
      riso

      Vymazat
    3. Nene, kdybys byla tak hodna tak mi je prosimte posli na k-jarova@seznam.cz jesi se ti bude chtit, ja bych si je sice nasla sama, ale protoze si to jeste nikdo nevybral k prekladu, tak jsem se nijak nehrnula k tomu to dohledavat :D

      Vymazat