středa 19. února 2014

Isak




„Jmenuj. My to zabijeme.“

Jsem síla, jedním z Nyght Raiders – vojáků štěstěny, schopný neutralizovat cokoliv. A mám skutečně na mysli cokoliv. Člověka, kola, démony… cokoliv. Co si jen vzpomenete. My to zabijeme.
Není to tak dávno, co jsem ztratil svého nejlepšího přítele, kdy ho mutantní lidští zkurvysyni, kteří se posunuli do zvířete, roztrhali na kusy. Někteří jim říkají Alteranti.
Já jim říkám cíl zaměřen.
Někteří ve Washingtonu vědí tom, co dělám, ale díky věrohodnému popírání, mě nechávají na pokoji. Vědí, že kdyby lidé zjistili, co žije mezi nimi, nastala by totální panika.
Jsem jejich soukromí deratizátor. Pak jednou v noci, jsem nastražil očko na démona a roztrhal ho na kousky, abych zachránil život ženě, která byl na jeho horké stopě. Člověk by si myslel, že jí udělal službu, ona to tak ale neviděla. Jezdí na motorce tak, že chcete vyslovit poslední přání před smrtí, je po zuby ozbrojená a nakope do zadku každého, kdo si to s ní rozhází. Je sexy, ale stále má tajemství, která přede mnou skrývá.
Ale přede mnou nikdo dlouho tajemství neudrží.

Celé jméno: Isak Nyght
Výslovnost: Isaaac
Má série: Belador
Označení: Velitel Nyght Raiders
Výška: 194cm
Barva vlasů: Černé
Barva očí: Nordická Modř
Postava: Svalnatá

Žádné komentáře:

Okomentovat