neděle 23. března 2014

Styxx - 20. srpen 9532 př. n. l.



Styxx stál za otcem, zatímco strýc a jeho přátelé projížděli branami paláce. Krev mu tuhla v žilách při pohledu na strýcův doprovod a při tom, co to pro něj znamená.
Zmocnila se ho ledová, brutální panika a měl co dělat, aby neutekl a nezamkl se ve svém pokoji. Na místě ho drželo jen vědomí, že by otec rozmlátil dveře a zbil by ho za to.
Estes sesedl a hnal se otce obejmout. „Xerxesi! Tak rád tě znovu vidím.“
„A já tebe, bratře můj. Je to potěšení jako vždy.“

Estes vyšel tři schody a přitáhl si do náruče Styxxe. „Jak se má můj oblíbený hřebeček?“ zašeptal mu do ucha. „Jsi připravený na jízdu?“
Styxx se ho pokusil odstrčit, ale Estes ho držel příliš pevně.
Estes ho políbil na tvář a ustoupil, aby se mohl vrátit zpátky k otci.
Styxx se odmítal podívat na muže, kteří přicestovali se strýcem. Netoužil spatřit jejich tváře nebo hlad, který, jak si byl jistý, zatemňoval jejich pohledy. Když je strýc představoval, nevěnoval jim žádnou pozornost.
Otec položil strýci paži kolem ramen. „Nemůžu ani vyslovit, jak jsem rád, že jsi zde. Dokonce ještě víc než obvykle.“
„Proč to?“
„Ráno musím odcestovat do Thesálie a nechtěl jsem Styxxe nechávat tak dlouho o samotě.“
Styxx klopýtl.
Otec se na něj zamračil. „Jsi v pořádku?“
Do prdele ne. Doslova.
Styxx na otce zíral. „Proč jsi mi o tom neřekl?“
„Zjistil jsem to teprve přede dvěma dny a nechtěl jsem tě tím znepokojovat.“ Styxx proti své vůli pohlédl na strýce. Z chlípného záblesku v Estesových očích se mu zvedl žaludek. „Velice rád zůstanu tak dlouho, jak dlouho mě jen budeš potřebovat, bratře.“
Samozřejmě že ano, ty zvrácený bastarde.
Když je otec vedl dovnitř, Styxx se držel vzadu a jeho mozek zaplavovala panika. Proč minulý týden neodjel s matkou a Ryssou do letního paláce?
Protože ho nenáviděly a udělaly by pro něj z toho výletu a pobytu v jejich společnosti peklo. Nemluvě o tom, že by neviděl Bethany, dokud by se nevrátil.
Ale tohle...
Najednou měl žaludek jako na vodě. Cítil se stísněně. Nebude tu nikdo, kdo by od něj Estese udržel dál. Nikdo.
Ve dne v noci...
Srdce se mu prudce rozbušilo. Počkal, dokud otec neosaměl a pak na něj promluvil.
„Otče?“
Povzdechl si a s podrážděným výrazem ve tváři se otočil ke Styxxovi. „Co?“
„Můžu s tebou prosím jet do Thesálie?“
Otec se zamračil. „Zbláznil ses? Didymos potřebuje mít v hlavním městě někoho, kdo bude činit rozhodnutí, zvlášť teď, když je válka na spadnutí.“
„Estes je tady. Zvládne to i beze mě. Prosím, otče.“
Otec se na něj pořád mračil. „On není dědic. Ty ano. Právě teď jsme na pokraji války. Naši lidé potřebují vědět, že mají silné vedení, ať jsem já z jakéhokoliv důvodu pryč.“
Styxx nemohl dýchat, když ho naplno zasáhla pravda. Nemůže tu s Estesem zůstat. Sám...
„Prosím, otče.“
„Co je to s tebou?“
V hlavě mu zněly Estesovy výhružky a on nepochyboval o tom, že by je všechny do jedné splnil. Neváhal by odtáhnout Styxxe na Atlantidu a využít ho pro své perverzní hrátky a osobní zisk.
Styxx před otcem nedokázal promluvit o svých obavách. Kdyby to udělal...
Stejně jako Ryssa by nějak došel k tomu, že to zavinil on. Vyhodili by ho stejně jako Acherona a přinutili ho dělat děvku, aby měl na živobytí.
Nikoho nemám...
Jelikož neměl jinou možnost, ustoupil. „Nic, Veličenstvo.“
„Tak odejdi, ať se můžu připravit.“
Styxx se mu uklonil a zamířil do svého pokoje. Měl v úmyslu zůstat zamčený uvnitř, dokud se otec nevrátí.
Zamknul dveře a otočil se. Pak si uvědomil, že tam není sám. Do prdele.
Estes seděl v jeho přijímacím pokoji. „Zdravím tě, pohledný synovče.“
„Co tady děláš?“
Estes sklopil hladový pohled ke Styxxovým slabinám. „Jsem si jist, že víš, co chci.“
Styxx vyrazil ke dveřím, ale Estes ho odřízl rychleji, než by si byl kdy pomyslel, že se muž může pohybovat.
Estes se opřel o dveře s výsměšným úšklebkem. „Neměli bychom zavolat tvého otce?“
Styxx namáhavě oddechoval a zíral na něj. „Proč jsi mě prodal Didymosanům?“
To z tváře toho bastarda setřelo trochu domýšlivost. „Cože?“
„Zcela v rozporu s tím, co jsi mi řekl, jsem slyšel, jak o tom mluví. Dva z otcových senátorů. Kolik dalších našich občanů ví, co jsi mi udělal?“
Do strýcových očí se vrátil ďábelsky oplzlý pohled. „Nemyslím, že chceš, abych ti na to odpověděl. Pro klid tvé mysli. Ale nedělej si starosti. Otci to neřeknou. Zabil by je za to.“ Estes si ho přitáhl do náruče. „Teď mě pořádně přivítej, synovče.“ Pokusil se ho políbit.
Styxx ho odstrčil. „Nech mě být.“ Pokusil se utéct do ložnice, ale Estes mu podrazil nohy a poslal ho tak k zemi.
Než se mohl znovu postavit na nohy, Estes mu bolestivě zkroutil ruku za zády. „Pst, malý veverčáku.“ Kousl Styxxe do ušního lalůčku a vydechl mu do ucha. „I když tvého bratra zbožňuji, existují některé věci, ve kterých jsi ještě lepší než on.“ Strčil cosi do Styxxových úst a přidržel mu čelist. „Polkni.“
Styxx dělal, co mohl, aby to vyplivl, ale bylo to k ničemu. Proti jeho vůli ho Estes přinutil protlačit to hrdlem.
Smějící se Estes ho políbil na krk. „To je ono, můj malý hřebečku. Užijeme si v několika příštích týdnech spoustu zábavy, zatímco budeme čekat na otcův návrat. Ale nedělej si starosti. Budu hodný a ty si nic z toho nebudeš pamatovat.“
Pokoj se mu začal rozplývat před očima.
Styxx zavřel oči a přemýšlel o Bethany. Když se neukáže několik týdnů, bude tam pro něj stále?
Nebo ho kvůli jeho dlouhé nepřítomnosti bude také nenávidět? 

11 komentářů:

  1. Chudacik maly a ja uz som dufala, ze taketo kapitoly nebudu. Ale aj tak vdaka za preklad.

    OdpovědětVymazat
  2. čooooo? ach do kelu a to som si myslela že už bude mať od tho Estesa konečne pokoj a zase to tu máme, chudák, som zvedavá čo bude s Bethany.dík za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. Joooj, chúďa malé... Konečne sa mal lepšie a teraz zase toto. Estes by si zaslúžil, keby mu niekto odfikol ...
    Ďakujem za ďalšiu kapitolku, aj keď znova smutnú a už teraz sa neviem dočkať ďalšej... aj keď tuším, že nebude pekná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad ! ! !

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kruci, kdy už tomu Estesovi zčerná a upadne!!! :-)
    Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat