středa 5. března 2014

Styxx - 26. července 9532 př. n. l.



„Styxxi! Pojď sem, mám tu něco důležitého, o čem s tebou musím mluvit.“
Styxx odolal nutkání otráveně si povzdechnout, otočil se na schodech a zamířil do otcovy pracovny.
Přesně na tohle jsem se těšil. Další přednáška o tom, jak moc jsem tě zklamal.
Vstoupil do místnosti a zavřel za sebou dveře. „Ano, otče?“
„Posaď se.“
Co jsem udělal teď?
Styxx mu vyhověl, zatímco se otec opřel ve své vlastní židli a zíral na něj znepokojivě intenzivním pohledem. No jo, tohle pro něj vypadá fakt bledě.
Otec si hladil vous, jakoby hledal správná slova. „Dorazila ke mně znepokojivá zvěst.“
Odkrvila se mu tvář. Ví, že jsem kurva...
Nepřeháněj. Uklidni se.
„A to, otče?“

„Nezplodil jsi žádné bastardy.“
Vydechl úlevou tak prudce, až se mu z toho trochu zatočila hlava. Jak tohle může být špatné?
„Zjistil jsem, že poslední děvka, kterou jsem vyplatil, nepatřila k tobě, tak jsem zapátral po ostatních, jen abych se dozvěděl, že s tebou žádná z nich nespala.“
Kdyby ho otec poslouchal, dozvěděl by se to mnohem dříve. „Jak jsi to zjistil, otče?“
„Žádná z nich nevěděla o tvých jizvách.“
To mohlo zabrat. Něco takového před svou milenkou skrýt nedokážete.
Styxx si povzdechl. Jeho ubohý otec. Ta jediná věc, na kterou byl pyšný, byli Styxxovy bastardi, které ale neměl. „Nechápu, proč by to měl být problém.“
„Znepokojuje mě, že nedokážu najít žádnou ženu, které by ses někdy dotkl.“
Kvůli té poznámce Styxx vybuchl hněvem. Vyskočil na nohy a řekl: „Tohle není věc, o které bych se chtěl bavit.“
„Sedni si!“
Zauvažoval o tom, jaká akce bude nejmoudřejší. No dobře, tak ne nutně nejmoudřejší, ale taková, aby si zachoval co nejvíce důstojnosti. Naneštěstí to byla ta poslední věc, kterou chtěl udělat.
Hodil sebou zpátky na židli.
Otec se postavil vedle něj. Vzal ho za bradu a přinutil Styxxe setkat se s jeho pohledem. „Jsi Ganymede?“
Styxx při otcově obvinění zkřivil tvář. Ne proto, že by jím byl, ale proto, že jej strýc a ostatní využili, jako by byl. „Ne!“
„Je v pořádku, pokud jsi. I když já dávám přednost měkké ženské pochvě, vyzkoušel jsem svého času pár vhodných zadků.“
Styxx se přikrčil, když mu na mysl přišel obraz, který ho nutil ke zvracení. Existovaly věci, které o svých rodičích nikdo vědět nechtěl, a zrovna tahle patřila na čelní příčku seznamu.
Ale otec neměl žádné slitování a pokračoval. „Vážně, Styxxi, není to nic, za co by ses měl stydět. Estes vždycky dával přednost mužům a mě to nikdy nevadilo.“
Styxx tam seděl v ohromeném tichu, zatímco mu nenávist proudila žilami jako jed. Víš, jaký je a nechal jsi mě s ním o samotě? Jaký otec by něco takového udělal?
Spadla mu brada.
„Můj bratr ale příležitostně využívá i ženy. Když mi řekl, že na Atlantidě dohlédne na tvůj výcvik, předpokládal jsem, že k tomu použil ženských děvek.“
Ach, tohle bylo tedy vážně lepší a lepší. „Co všechno ti řekl o čase, který jsem strávil na Atlantidě?“
„Na Estese se nezlob. Jen jsem vyjádřil své obavy týkající se toho, že nejsi tak aktivní jako většina chlapců tvého věku... jako když jsi poslal pryč ženu, kterou jsem ti poslal, aby tě potěšila. Proto jsem měl obavy, že tě kněží nějak poranili.“
Styxx si promnul tvář a měl chuť otce udeřit. Ano, poranili ho, ale ne způsobem, jakým si myslel. Bohové... kolik takových sraček, bude muset ještě přetrpět?
„Estes mi řekl, že když jsi byl poprvé s milencem, celkem ses kvůli svým jizvám styděl, ale že když ses do toho pustil, zapomněl jsi na ně. Řekl, že bych si neměl dělat starosti s tvým fungováním v této oblasti. Že viděl tvou erekci. Ačkoliv... když jsem se dozvěděl, že služky ohledně tebe lhaly... dělá mi to starosti. Jak můžeš být bez dědiců králem?“
Jak tady může sedět a poslouchat otce, který s ním takto mluví a nezemřít přitom hrůzou, hanbou a ponížením?
Divy světa jej nejspíš nikdy nepřestanou ohromovat.
„Tak jsem se rozhodl pořídit ti milenku.“
Styxx na něj zíral. „Nechci milenku, otče.“
„Pak tedy tsouluse. Muže nebo ženu. To je na tobě.“
„Jsem si zatraceně jistý, že toho taky nechci!“ zavrčel, když do něj vrazila bolest jako tvrdá pěst.
To jen podnítilo vztek, s jakým na něj otec shlížel. „Pak mi tedy vysvětli, co se s tebou děje? Proč je můj syn stejně počestný jako moje dcera? To je trestuhodné.“
Trestuhodné.
Možná sis to měl promyslet předtím, než si se mnou pohráli kněží a bohové. Nebo ještě líp...
Tvůj perverzní bratr.
Styxx se pomalu postavil a potlačil vztek, než by udělal otci něco, co by ani jeden z nich nezapomenul nebo neodpustil. „Nepotřebuju, abys mi pomáhal s pícháním, otče. Vážně ne.“
Když otevřel ústa, aby promluvil, Styxx zvedl ruku k otcově tváři, aby ucítil vůni jeho kůže. „Mám ženu. Ne že by to byla tvoje starost.“
Otec se úlevně usmál, když zachytil Bethaninu jedinečnou ženskou vůni lilií a eukalyptu. „Jsi zamilovaný?“
Styxx přikývl. „Tam mizím, když mě nemůžeš najít.“
„Díky všem olympským bohům!“ Otec ho divoce objal. „Je šlechtična?“
„Ne.“
„Tak proč z ní neuděláš-“
 „To je moje věc, otče. A ocenil bych, kdyby ses od celé téhle záležitosti i od ní držel dál... prosím. Je to dobrá, slušná žena a já ji nechci nijak zahambit.“
„Jak by mohlo kohokoliv zahambit být milenkou prince?“
Vskutku. Jak?
Byly časy, kdy muže, který ho zplodil, skutečně nenáviděl.
„Chci, abys ji nechal na pokoji. A myslím to vážně, otče.“
Otec zvedl ruce na znamení kapitulace. „Dobře. Budu se držet od tvé aférky dál, ale dovol mi říct, že... se jednoho dne oženíš s princeznou a zplodíš s ní dědice.“
„Já vím. Ale ještě nejsem králem.“
„Ne. To nejsi.“ Otec ho poplácal po paži. „Tak tedy dobrá. Uvidíme se u večeře.“
Styxx sklonil hlavu a pak zamířil do svého pokoje. Jeho otec by se vážně naštval, kdyby zjistil, že ženu, kterou miluje, dokonce ještě ani nepolíbil. Na svých schůzkách jen sedí a sem tam se obejmou.
Což je ale víc než dost pro muže, který obdržel tak málo objetí, že si každé úplně přesně pamatuje.



16 komentářů:

  1. Moc pěkné, díky
    Gabina

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  3. vďaka za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  4. ĎAKUJEM :-).....ešte..prosíííím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad další kapitoly ! ! !

    OdpovědětVymazat
  7. Dakujem za kapitolku momo:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za ďalšiu kapitolku :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jeho táta je vážně parchant, ale alespoň ho nenutil násilím k sexu, po všech těch hrůzách bych se vlastně ani moc nedivila. Díky moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Dakujem za preklad

    OdpovědětVymazat