sobota 7. června 2014

Styxx - 3. listopad 9532 př. n. l.



„Bethany?“
Srdce se jí rozbušilo, když konečně uslyšela hluboký, chraplavý hlas, který tolik toužila slyšet. „Hectore?“
Posadil se vedle ní na deku, položil jí hlavu na rameno a ovinul kolem ní paže.
Podle toho jak dýchal, poznala, že trpí velkými bolestmi. „Byl jsi zraněn?“

Položil si její dlaň na zápěstí, takže mohla nahmatat, že tam je její náhrdelník. „Nejsem pořezaný, ale mám modřin, že sotva popadám dech. Samozřejmě příliš nepomohlo, že jsem předjel všechny ostatní a vyplížil jsem se sem za tebou, sotva to bylo možné.“
Přitiskla ho k sobě. „Vážně?“
Přikývl. „Jel jsem noc a den. Nebyl jsem unavený, to až teď.“
Políbila ho na čelo a vychutnávala si přitom vůni jeho pokožky. „Bolí tě hlava?“
„Jako by mě do ní kopl kůň.“
„Tak se mi polož do klína a podíváme se, jestli ti s tím můžu pomoct.“
„To už jsi udělala.“
Usmála se na něj, když udělal, co mu řekla. Úsměv jí ale zmizel z tváře, když podle jeho namáhavého oddechování poznala, jak moc trpí. Byl tak moc zraněný, že se kvůli tomu třásl. „Slyšela jsem, že jste vyhráli,“ řekla a snažila se ho tak rozptýlit.
„Ano.“
Prohrábla mu rukama vlasy a ucítila přitom na jeho hlavě několik boulí. Opatrně, aby se jich nedotkla, mu masírovala spánky a kůži na temeni hlavu, jak nejlépe svedla. „Bál ses?“
Dýchal teď snadněji. „Byl jsem strachy bez sebe. Ale tohle jsem ochotný přiznat jenom tobě.“
Zarazila se, když se dotkla rány na zadní straně jeho lebky. Bylo to, jakoby na něco spadnul. „Slyšela jsem, že hrdinou bitvy byl princ Styxx. Viděl jsi ho?“
Několik vteřin byl zticha. „Ano.“
„A?“
„Měl bych žárlit kvůli tomu, že se zajímáš o prince? Myslel jsem, že ti na penězích nezáleží.“
„To ne. Jen jsem chtěla vědět víc o muži, který se mi opovážil vytrhnout mého Hectora z náruče.“
„Hm... byl jsem příliš zaměstnaný bojem, než abych mu věnoval pozornost.“
„Je vážně pravda, že si nevzal žádnou kořist, ale že raději všechno rozdělil mezi své muže?“
Vydal tichý zvuk, který jí napověděl, že rychle usíná.
Sklonila se dolů, třela si nos o jeho a vychutnávala si pocit jeho dechu na kůži. I když jí lezlo na nervy, že byli poraženi, byla vděčná za to, že je její Hector zpátky a celý. Bude trvat dlouho, než se jí zahojí její zraněné ego. Přesto...

Cítila zášť a nehodlala na ni zapomenout. Ať tak či onak, Styxx zaplatí za to, co jim na bitevním poli udělal. Její ruka bude tou, která tomu arogantnímu malému frackovi zasadí poslední ránu. 

11 komentářů:

  1. Děkuji mnohokrát za překlad a korekci ! ! !

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za překlad. Už se nemůžu dočkat, až Bethany konečně zjistí, kdo je ve skutečnosti její miláček. Chichichi. Jen doufám, že to nebude zas nějaká kruťárna. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Dik za preklad momo:)

    OdpovědětVymazat
  5. To asi bude veľmi zlé, keď zistí, že jej milenec je Styxx...
    No nič, však uvidíme...
    Ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bože perfekté....Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  7. och už sa nemôžem dočkať ďalšej kapitoly :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Dakujem za preklad

    OdpovědětVymazat