neděle 21. září 2014

Styxx - 14. únor 9528 př. n. l.



Styxx se usmál, když se probudil s něžnou rukou hrající si s jeho vlasy. „Bethany?“
„Ne tak docela.“
Při zvuku Apollova hlubokého hlasu vedle jeho ucha ucukl. „Co tady děláš?“ Odstrčil Apolla. „Fuj... páchneš mou sestrou.“

Apollo zabořil ruku do Styxxových vlasů a trhl mu hlavou dozadu. „Zdá se, že jsi zapomněl na dohodu, kterou jsi uzavřel. Nebo už se nestaráš o to, co se stane lidem, které miluješ?“
„Naše dohoda nezahrnuje to, že mě budeš napadat před mojí rodinou.“
„Tvoje rodina tu teď není.“
Styxx se přikrčil, když kolem něj Apollo ovinul paže a přitáhl si ho proti své hrudi.
„Pořád ses nenaučil poslouchat.“
Styxx se od něj pokoušel odtáhnout. „Nejsem pes.“
Apollo se mu zasmál do ucha. „Ne, ale vsadím se, že tě dokážu naučit prosit.“
„Raději bych se to neučil.“
„Pak se otoč a polib mě.“
Styxx zaskřípal zuby, jak se ze všech sil snažil přimět se splnit Apollův rozkaz. Bude to snadnější, když to prostě uděláš.
Ale nemohl. Byl unavený z takového života. Unavený z toho, jak ho ohrožují a mučí. Všichni. Až do bodu, kdy už mu to bylo jedno. Bethany byla pryč a už tu nebylo nic, na čem by mu záleželo. „Proč mě nemůžeš nechat na pokoji?“
„Na pokoji?“ Apollo zavrčel, když přitiskl Styxxe k posteli a přitlačil mu na hrdlo s pohledem upřeným do jeho obličeje. „Copak nerozumíš té poctě, které se ti ode mě dostává? Označil jsem tě!“
Styxx zíral na zeď a odvracel hlavu od svého mučitele. Tohle byla pocta, bez které by se rád obešel.
Apollo ho udeřil. „Podívej se na mě.“
Styxx se s krvácejícími rty setkal s jeho rozzuřeným pohledem.
Apollo ho udeřil znovu. „Už mám dost tvé drzosti. Ty si myslíš, že víš, co je to bolest, člověče? Nevíš. Ale zjistíš to. A tentokrát, s tebou nebudu mít slitování, princi. Vezmu ti úplně všechno, a tím myslím všechno. Nezbude z tebe nic, až skončím, a slibuji ti, že padneš na kolena a budeš mě prosit o slitování.“

Styxx, kterému bylo ze všech a všeho na zvracení, se jeho výhružce vysmál. „Dobrá. Udělej mi to nejhorší a já si to vychutnám.“ 

12 komentářů:

  1. Dakujem za preklad dalsej casty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za další kousek!!
    Gábina

    OdpovědětVymazat
  3. Styxx sa zbláznil čo je samovrah? už sa nemôžem dočkať pokračovania

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji mnohokrát za překlad a korekci další kapitolky ! ! !

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc dekuju za preklad a korekturu. Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  10. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat