neděle 23. listopadu 2014

Styxx - 2. listopad 2008



Artemis zalapala po dechu, když se v jejím chrámu na Olympu objevil Apollo. „Co tady děláš?“
„Co myslíš?“
Neměla ani tušení. Byl to kretén a ona už byla unavená z jednání s ním. „Už jsem tě nakrmila.“ Krk jí kvůli jeho divokému kousanci pořád pulzoval. „Na chvíli bys měl být sytý.“
Vrhl na ni naštvaný pohled. „Kvůli tomu tu nejsem. „Co je to za ruch, který cítím z Atlantidy?“
Och, tohle...

„Mám to pod kontrolou. Je to skupina archeologů, která odkryla několik věcí. Ale nechala jsem je zatknout a moje Atlantikoinonia se ujistí, že nenajdou nic dalšího.“
Apollo povytáhl obočí. „A co našli?“
Artemis si povzdechla, když vstávala z lehátka. „O jedenáct tisíc let později a tvoje lidská děvka nám pořád způsobuje smutek. Je to jeden z těch pitomých deníků, které napsala.“
Apollo zaklel. „Který?“
„Ten, který obsahuje podrobnosti a pár tajemství o tobě a o mě, a který ani jeden z nás nechce nechat odhalit.“ Promnula si svůj bolavý krk, aby mu ukázala, o čem mluví. Ten, ve kterém byla zaznamenána skutečná identita jejich matky a jejich původ.
V očích mu zaplál vztek, díky čemuž zrudly. „A kde je tvůj mazlíček?“
„Acheron? Je venku... a hledá ten deník na vlastní pěst. Nechce odhalit svá tajemství o nic víc než my.“
„Kde je jeho lidská polovina? A neříkej mi, že je Styxx mrtvý. Pořád jsem na tebe naštvaný kvůli tomu, že jsi přede mnou prince tak dlouho schovávala.“
Artemis nenuceně pokrčila rameny. „Je v Katateros, a já si nemyslím, že tam pro něj chceš jít, bratře.“ Acheron nenáviděl Apolla stejně jako ona. Kdyby její bratr strčil nos do Acheronova domova, roztrhal by ho na kusy.
Jeho oči potemněly hněvem. „Princ je mým majetkem a já ho chci zpátky.“
Zavrčela na bratra. „Musíš se s ním vypořádat, než bude příliš pozdě.“
Apollo si odfrkl. „Chci se s ním vypořádat v posteli, drahá sestro. To proto ho potřebuju dostat zpátky.“
Chvíli jí trvalo, než jí došlo, jak to myslí. „Myslela jsem vypořádat, jako nechat ho být. Máš obrovské štěstí, že Styxx si sotva vzpomíná, kdo je on sám a co jsi mu ve skutečnosti udělal. Nechápu, proč to prostě nemůžeš nechat být. Proč jsi to nenechal být už tenkrát.“
Apollo pokrčil rameny. „Díky tobě a Apollymi, které jste si pohrály s jeho vzpomínkami a životem, mi tohle starost nedělá. Nikdy nevěděl, jak mě porazit. Ale snad ti nemusím připomínat, že se blížíme k další riskantní době, kdy budou jisté dveře otevřené, a proto by se mohla uvolnit síla, se kterou se ani jeden z nás nechce potýkat?“
„Což je důvod, proč dostanu tu zatracenou knihu zpět. Žádný strach. Mám to v kontrole.“
„Pod kontrolou, Artemis. A dohlédni na to, ať to tak opravdu je.“ Přitáhl si ji k sobě a držel ji ve zraňujícím sevření. „Pomatuj, sestro, jestli si myslíš, že jsem k tobě byl krutý, ještě jsi nic neviděla. „Přines mi ten deník!“ Pak byl pryč.
Artemis se zašklebila nad fialovými otisky prstů, které zanechal na její paži. „Nenávidím tě!“ zavrčela. Ještě víc nenáviděla to, že ho musí chránit.
Ale neměla na vybranou. Jestli zemře, zemře ona s ním.
Přejela si dlaněmi po pažích a povzdechla si. Na zemi byla dvě místa, na která se nikdo neodvážil. Egejské moře a Sahara. Obě místa v sobě měla klíče, které mohla nejen zničit ji a její dvojče, ale také celý svět.

A ona udělá, cokoliv může, aby je všechny ochránila. 

17 komentářů:

  1. Díky moc za další rychlou kapitolu

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem za preklad. Dufala som ze Styxx uz bude mat pokoj od Apolla. Snad to tak zostane. GabiM

    OdpovědětVymazat
  3. Super.Díky moc!
    Gábina

    OdpovědětVymazat
  4. Vďaka za preklad i korektúru

    OdpovědětVymazat
  5. mam otazku...co je na sahare? nejako som v tych predch. knihach nepostrehla co tam je...dakujem J...a este dakujem aj za preklad...potesim sa kazdej kapitolke co pribudne. J

    OdpovědětVymazat
  6. Nadezda: moc dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad a korekci. Ani bych se nedivila, kdyby Styxx nebyl úplně člověk. Nebo je to tím, že je svázaný s Ashem? Už se nemůžu dočkat konce.

    OdpovědětVymazat
  8. U aby mu dal Apollo pokoj!!! Mrzák jeden! Děkuji pěkně za pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Dekuji za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji mnohokrát za překlad a korekci ! ! !

    OdpovědětVymazat