pondělí 22. prosince 2014

Styxx - 9. únor 2013


Acheron čekal, že za ním přijde jeho bratr, takže když se dveře do jeho ložnice otevřely, překvapilo ho, že se v nich objevil bývalý bůh snů Arik. Jelikož byl Arik manželem Toryiny sestřenice Geary, nebyla jeho návštěva neobvyklá.

„Tory není doma. Šla s Bethany nakupovat dětské oblečení.“
„Nepřišel jsem navštívit Tory. Chci se tě na něco zeptat.“
Ash pečlivě zakryl Base, který si právě dával odpoledního šlofíka. „Jistě. Co potřebuješ?“
„Kolik měla Tory, když její otec zemřel?“
Tohle byla vážně zvláštní otázka. „Deset.“
Arik odmítavě zakroutil hlavou. „Když jsem se s Tory v roce 1996 poprvé setkal, Geary mi řekla, že měla šest, když její otec zemřel.“
Zamračil se nad tím. „Mám fotky jí a jejího otce v den jejích narozenin až do jejích desíti let. Musíš se plést.“
„Ne. Nepletu. Dokonce i Geary má nyní vzpomínky na to, že byl s Tory déle... a máme fotky, které do nedávna neexistovaly.“
Ash zaklel, když mu došel význam toho, co mu Arik říká. „Kdo si zahrává s časem?“
„Nevím. Ale jelikož se to týká osoby, která je nejdražší a nejbližší tvému srdci...“
S největší pravděpodobností se to nějak týká Acherona. Trhl sebou, když se ho zmocnila zlá předtucha. „Takže ať už bylo změněno cokoliv, muselo se to stát mezi roky 1996, kdy ses s ní seznámil, a 2008, kdy jsem se s ní seznámil já.“
Arik přikývl. „Myslím, že tohle narušení času a vesmírné uspořádání v prosinci, vypustilo Tivu a Zeva.“ Tiva byla původní bohyní nečasu a její bratr byl čas sám.
Chaos a Řád...
Ash chtěl klít. „Viděl jsem Tivu v prosinci. Šla po Kameni času.“
„Který je teď kde?“
„V bezpečí. Zpátky v rukou svého majitele.“ Kateri ani Ren nedovolí, aby se mu něco stalo. A Ren věděl, že není dobrý nápad pouštět Tivu kamkoliv poblíž Kamene.“
„To rád slyším. Ale když jsou Řád a Chaos volní...“
A to nejen Zev a Tiva. Set a Bethany byli také Řádem a Chaosem. A i oni byli nyní volní.
Jo... tohle vypadá zle.
„Něco se blíží, Acherone. A já nevím, co to je.“
„To ani já. Ale alespoň víme, že se něco děje. Pojďme zjistit, jestli se nám podaří najít nějaká narušená místa a výkyvy. Možná to dokážeme napravit, ať už je to cokoliv.“
Arik přikývl. „Dám ti vědět, co jsem zjistil.“
„Já udělám to samé.“
Jakmile Arik odešel, Ash se otočil a díval se na svého dřímajícího synka, zatímco strach prostupoval celou jeho bytostí. Nikdy se nic dobrého nestalo, když někdo nebo něco manipulovalo s časem. I když Artemis občas prožívala okamžiky hlubokého šílenství, ani ona by se neopovážila udělat něco takového.
Možná některý ze Zvěrolovců...
Nebo něco mnohem hrozivějšího.

Ať už to bylo cokoliv nebo kdokoliv, Acheron je najde a přinutí je za tohle zaplatit. Hlavně je ale zastaví dřív, než vypustí zlo, které nic nedokáže zastavit. 

18 komentářů:

  1. Ouuuu...takéto zamotávanie na koniec....ĎAKUJEM za preklad a korekciu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad a korekci další kapitoly ! ! !

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad, konečně mi to dává smysl, v originále jsem tohle moc nepochopila ;) skvělá práce!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za preklad ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tak teda, začína sa to zamotávať, žeby sme čakali pokračovanie ?
    vďaka. bety

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo, já na konci čekala sladkobolný happyend a ono tohle. Doufám, že aspoň ta poslední kapitola bude klasika.
    Díky za překlad a korekci.

    OdpovědětVymazat
  10. Nikol: Dakujem velmi pekne za preklad

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuj moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  12. Dakujem za preklad. Poslednych niekolko kapitol sa stracam v menach. To bude tymi chybajucimi castami. GabiM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakymi chybejicimi castmi? o.O

      Vymazat
    2. No chybaju mi Devil my cry, One silent night, Dream warrior a The guardian. Tak bud sa tie postavy spominaju v tychto dieloch alebo mam deravu hlavu.

      Vymazat
  13. díky za překlad, míša

    OdpovědětVymazat
  14. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat