pátek 25. března 2016

Info + dotaz (Liga)

Ahoj, informativne:

Ted pres velikonoce malujeme a prestavujeme byt, ale po nich uz budu mit trochu vic casu nez zacne zkouskove = dodelam Hauka (chybi mi myslim 7 kapitol... neco pod 100 stran, takze je to otazka tydne-dvou, kdyz se na to fakt budu soustredit, o coz se pokusim). 

Nicmene, mam na vas otazku - vzhledem k tomu, ze na prekladani fakt mam malo casu, tak si nejsem jista, jestli se poustet do dalsiho dilu Ligy. Ale uz se rok snazim najit prekladatelku, a nikdo se mi neozval. Aneb - chcete, abych pak zacala prekladat dalsi dil, i kdyz vam nebudu moci zajistit pravidelny prisun kapitol? 

Kerris

18 komentářů:

  1. Ano já chci. Člověk si počká, když něco chce. Škoda, že neumím anglicky, protože jinak bych se s tebou hned do toho pustila. Hezké velikonoce

    OdpovědětVymazat
  2. Ano já chci. Člověk si počká, když něco chce. Škoda, že neumím anglicky, protože jinak bych se s tebou hned do toho pustila. Hezké velikonoce

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj budu ráda když přibyde třeba kapitolka měšíčně než nic.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, taky budu ráda za další pokračování

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taky jsem pro pokračování a je jedno, jak často to bude. Přeji hezké a veselé Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Tiez by som bola velmi vdacna za pokracovanie. Lepsie nieco ako nic. Dakujem. GabiM

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím, prosím, pokračuj aj keď to bude trvať dlho. Katka PS: všetkým krásne Veľkonočné sviatky

    OdpovědětVymazat
  8. Aj za mňa určite ano,my čo nevieme po anglicky, len vítame čo pre nás robíte. Však vďaka našim vydavateľstvám by sme sa nedočkali nikdy.
    Peknú Veľkú Noc prajem, Bety

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj. Tak za to prekladanie som rozhodne všetkými desiatimi. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aj ja som za to, aby sa pokračovalo aj keď to bude pomaly. Na túto sériu by som čakala hoci aj rok :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj. Já osobně beru cokoliv a kdykoliv. Dokud tě to tedy s námi nepřestane bavit :)Děkuju mockrát za všechny dosavadní překlady, korektury atd. Meduska

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím, lepší málo než nic. Moc děkuju za tvou práci.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, děkuji mnohokrát za Tvoji práci s překlady. Jsi prostě úžasná a všechny překladatelky a korektorky také. Moc bych byla vděčná za další pokračování !!! Díky !!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ja by som si na kapitoly tiez pockala...teda ak ta preklad este totalne neznechutil ;) oblubila som si sherrine postavy. Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím a souhlasím na nejlepší věci se stejně vyplatí počkat o to je to potom lepší :-) . Moc děkuji za překlady a korekce . Krásné velikonoce a málo modřin :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ďakujem za kapitolku, a na kapitoly mi čakať nevadí. Prajem príjemné sviatky.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, já jsem také rozhodně pro a nevadí mi čekat. Než zlepším svou angličtinu natolik, abych to zvládla v originále, tak ty stihneš přeložit ještě minimalně tři díly :-)
    Čímž tímto děkuji za možnost si mojí oblíbenou serii díky tobě přečíst :-)

    OdpovědětVymazat