sobota 26. března 2016

Zrozen ze Zuřivosti - Kapitola 29 1/2



Sumi zalapala po dechu, když slyšela to poslední, co by čekala. A při pohledu na Dancerovu tvář věděla, že pociťuje stejný šok. „Dariana je těhotná?“
„Jak?“ Zavrčel Dancer ve stejnou chvíli, kdy Fain zaklel.
Jejich babička si těžce povzdechla. „Je to Kerisovo dítě. Dariana si nechala udělat test DNA, jen proto, že věděla, že ho budu chtít. Zdá se, že se nechala před třemi měsíci uměle oplodnit.“
Sumi tomu nemohla uvěřit.

Fadima znechuceně ohrnula ret. „Darice přiznal, že nikdy nemela v plánu přijmout vaše sjednocení. Chtěla ti o jejím těhotenství říct při dalším veřejném předstoupení a znovu tě odmítnout.“
V Sumi to z té informace vřelo. Před celou jeho rodinou. Ta mrcha!
Fain, kterému tikalo v čelisti, zkřížil ruce na prsou. „Jak to Darice ví?“
Fadima odpověděla. „Dariana poté, co ji Sumi vyzvala, přišla domů vzteklá. Až tak, že jakmile Darice vyslechl rozhovor, při kterém své kamarádce křičela do telefonu své záměry, okamžitě odešel, aby zůstal s naší yayou. Nechce se nijak podílet na Darianině nepoctivém chování a stydí se, že je jeho matka. Nechce jít domů, dokud to ona mezi vámi nenapraví.“
Dancer vypadal stejně znechuceně, jako se Sumi cítila. „Nikdy jsem neměl v úmyslu rozeštvat matku a syna.“
„To není tvá chyba, kirane,“ řekl Fain. „Pro jednou Darice ctí svým chováním krev Válečných Hauků. Zatímco by normálně měl podpořit svou matku, ta ničí rodinu jeho otce. Žádné dítě by nemělo být donuceno zvolit si jeden rod nad druhým. A ví, že kdyby se chovala tak jak má, tak bys byl teď jeho otec. Neměla žádný legitimní důvod, aby vás dva o tenhle vztah připravila. Takovéhle sobectví není andarioňanské.“
Fadima souhlasně přikývla. „Má pravdu. Dariana bezcitně využívá Darice, a teď i to nové dítě, aby zabezpečila pokrevní linii pro sebe i své potomstvo, ale zároveň ti odmítla to, co je právem tvé. A proto že tvá matka opakovaně odmítla jednat,aby tě ochránila, držela tě Dariana již příliš dlouho s rukama svázanýma za zády.“
„Počkat.“ Vložila se do toho Sumi, jak se snažila pochopit, co naznačovali. „Tvrdíte, že ta mrcha měla v plánu k sobě Dancera připoutat bez sjednocení? Navždy?“
Jeho rozlobenná babička vážně přikývla. „Tak to vypadá.“
Sumi zaklela. „Nemohu se dočkat, až bude přede mnou, abych ji mohla zmlátit tak, jak si zaslouží.“
Babička se rozesmála, než na Sumi hrdě pohlédla. „Mluvíš jako skutečná andario’ňanská samice. Dariana doufá, že vědomí o jejím stavu oslabí tvé lidské odhodlání, a že v boji projevíš slitování.“
Jo! To tak. „To se nemůže více plést a vážně předceňuje mou lásku k druhým. Nikdy bych neublížila dítěti a nenapadnu břicho. Nicméně zbytek těla je můj a já ji hodlám tahat po té aréně za vlasy, až dokud mě nebude škemrat o milost.“
Ostrý výdech přitáhl jejich pozornost ke dveřím, kde stála s dcerkou na rameni drobná žena s kaštanovými vlasy a zlatýma očima. Tvář měla zcela popelavou. „Promiňte,“ řekla rychle. „Jsem člověk a zapomínam, jak moc lidská jsem ve srovnání s rodinou, do které jsem se přiženila. Nechci vás urazit, ale ow! Drsnost toho posledního prohlášení mě nečekaně udeřila.“
Sumi se zuřivě zamračila na tu, která musela být Nykyrianovou manželkou. Ano, bylo to kruté, ale nehodlala ustoupit. Ne za všechny ty roky, kdy Dariana Dancera dusila krutostí. „Neviděla jsi hluboké jizvy, které Dancerovi ta mrcha udělala na zádech, když ho bezcitně odmítala jen proto, aby ho veřejně zranila a ponížila, aniž by si to něčím zasloužil. Její těhotenství mi zabrání v tom, abych ji zabila, ale nehodlám ji nijak šetřit před svou zuřivostí.“
Kiara zbledla ještě víc. „Ty drápance? To ona mu je způsobila?“
Sumi přikývla.
Přes Kiařinu tvář sestoupil ocelový hněv. „Tak doufám, že z ní vymlátíš duši.“
Sumi tu ženu měla okamžitě ráda. Thia měla pravdu. Její nevlastní matka byla dobrá žena.
I přes andarioňanskíé zvyky si Dancerova babička přitáhla Sumi do těsného objetí a políbila ji na obě tváře. „Nemohla bych na tebe být pyšnější, grastiya, ani kdybych tě sama porodila.“ Když Sumi pustila, obrátila se na Dancera. „Vybral sis moc dobře, prie yeyonon. Nemohu se dočkat, až pro tebe nakreslím znaky naší linie na její krásnou tvář.“
Dancer se udeřil přes srdce pravou rukou. „Děkuji, yayo. To nás oba velmi ctí.“ Jeho oči byly plné radosti, když se obrátil k Sumi a Kiaře. „Asi bych vás dvě měl představit. Kiaro Quiakides, tohle je Sumi… Eton Anatole.“
Kiara se nad tím srdečně usmála. „I když jsem do tohohle rozhovoru slepě vletěla v tu nejhorší možnou dobu, vidím, proč tě má švagrová přijala. Jsi stejná jako ona, což není špatně. Zbožňují Cairistionu z celého srdce. A je mi potěšením tě poznat, Sumi.“ Popostrčila si dítě v náručí tak, že se holčička oblečená do nabíraného růžového tutu napřímila a podívala se na ně. „A tohle je naše dcera, Zarina.“
Sumi spadla čelist při pohledu na to rozkošné Andarioňanské batole. Kolem hlavy měla spoustu černých kadeří a pleť měla stejně karamelovou jako Dancer. Thia měla pravdu, ty bílé-červené oči byly zpočátku divné, ale jakmile se usmála a odhalila dolíčky, ustoupily do pozadí. „Je naprosto úchvatná.“
„Chceš si ji podržet?“
Sumi zaváhala, když se jí žaludek sevřel strachem. „Nikdy jsem takhle malé dítě nedržela. Nerada bych jí ublížila.“
Kiara se zasmála. „Co mit o Jayne řekla hned poté, co se Adron narodil…? Ach ano, nepropadej panice, pokud ti spadne. Jde je až pozoruhodně těžce zabít.“
Sumi zalapala po dechu, i když to znělo přesně jako Jayne, o které jí Dancer i Thia vyprávěli. „Ne, to neřekla.“
„Ale ano, řekla. Jednoduše se zamiluješ do jejího pohledu na věci.“ Kaira opatrně položila Zarinu do Suminy náruče a ukázala jí, jak jí podepřít záda. „A když už mluvíme o dětech, neměla jsem šanci ti poděkovat za to, že si nám přivedli Thiu zpátky.“ V jemných jantarově zlatých očích se objevily slzy. „Zničilo by mě, kdyby se něco stalo mé nejstarší dceři. A vím, že kdyby nebylo tebe, tak právě plánujeme její pohřeb. Mockrát děkuji.“ Políbiála Sumi na tvář.
„Jsem ráda, že jsem mohla pomoci. Thia je pozoruhodná mladá žena. Děsivá, ale pozoruhodná.“
Kiara se zasmála. „Je dcerou svého otce. Jeho zářící pýchou a radostí. Stejně jako tahle.“
Sumi sledovala, jak jí Zarina obtočila ručku kolem prstu. Všimnula si rozdílů mezi lidskou dětskou ručkou a Zariřinými drápky, ale byly měkké, téměř podobné gelovým nehtům. Zdaleka ne tak ostré – zatím – jako nehty lidských dětí. A když pomyslela na to, že se Omira bála, že by si Andarioňanské dítě vydrápalo cestu z jejího břicha. Přitom na jejich dětech nebylo nic jiného, alespoň co Sumi viděla.
Zarina se náhle naklonila a přicucla se Sumi na bradu. Nakrčila nos z toho podivného, vlhkého pocitu.
„Ach můj bože. Promiň. Právě jí rostou zoubky a ožužlává vše kolem.“
„To je v pohodě. Jen jsem to nečekala.“
Ale ještě víc ji překvapilo, že Zarina vzdychla a položila svou malou hlavu na její rameno, než ji objala kolem krku. Okamžitě roztála. Zavřela oči a vychutnávala si sladnost té důvěry a lásky, jakou jí Zarina propůjčila.
Co by dala za to, aby měla dům plný takových vzácností.
Haukovi se sevřely vnitřnosti při pohledu na Suminu tvář, když držela Zarinu. Poznal, že myslela na svou vlastní dceru, a dělalo se mu zle z toho, že Kaleu ještě nebyli schopni najít. Ale co ho rozzuřilo nejvíc, bylo to, že nikdy nemohla své dítě v tomhle věku držet. Vzali jí možnost sledovat, jak se Kalea učí chodit a mluvit a dělat všechny ty speciální věci, co patří k prvním rokům dítěte.
Čert tě vem, Kyre. A k čertu s Ligou, kterou založil jeho vlastní předek.

U všech bohů, nechtěl, aby přišla o další rok života své dcery. Ani za nic.
Přál si, aby se mohl vrátit v čase a obě je ochránit před otrlou diktaturou Ligy i jejího ex přítele, který se je obě pokusil zabít. Přitáhl si Sumi do objetí a usmál se na ně. Chtěl něco říct, ale věděl, že žádná slova by nezmírnila tu bolest, kterou viděl v jejích očích.
To by nedokázalo nic, kromě vrácení její dcery.
„Je to roztomilá malá žužla, že?“ Řekl Fain, zatímco na Zarinu dělal obličeje, čímž ji rozesmál.
Sumi se usmála jeho komentáři. „Je skutečně jedinečná.“
Jeho babička se na ně usmála. „Je to už dlouho, vážně dlouho, co jsem byla v blízkosti dítěte. A tvé je obzvláště silné a krásné, Výsosti.“
Kiara zrudla. „Děkuju, Get Tarra z Válečných Hauků.“
„Prosím, říkejte mi Corinne.“ Uctivě se uklonila. „Propůjčíte mi tu čest, abych se mohla dotknout vaší dcery, Výsosti?“
„Kiaro, prosím. A ano. Bude mi ctí, když se jí dotknete a uctíte ji silou Válečných Hauků.“
Sumi ji opatrně podala Dancerově babičce. Celý její obličej se rozzářil vřelým, milujícím úsměvem. „Ty jsi ale sladká, rozkošná princezna,“ řekla babička vysokým hlasem. „Nikdy jsem nebyla obdařena dcerou, jen skvělými syny. Ale kdyby mě bohové tak poctili, neumím si představit, že by byla hezší než ty.“ Položila ruku na Fadiminu tvář. „Ale bohové bili milý a vynahradili mi to silnou, krásnou vnučkou, která skvěle doplňuje mé silné, hezké vnuky.“
Její laskavost vehnala Sumi slzy do očí. Nebylo divu, že Dancer svou babičku tak miloval.
Fadima na babičku kývla. „Děkuju ti, yayo.“
„A i když nerada odkládam tohle vzácné dítě stranou, obávám se, že musíme obrátit pozornost k důležitým věcem.“
„Chápu. Děkuji, že jsi uctila mou dceru.“ Kiara si vzala Zarinu zpět. „Shahara a Desidera by také rády pomohly s tréninkem Sumi. Desideria je Qillaq a Shahara patří k Gondarionským Seax. I když jsou to lidé, jsou jedny z nejlepších válečnic našeho druhu.“
Fadima se usmála. „Ráda přijmu jejich pomoc. Qillaqové mají podobné taktiky jako my, a Seax umí s mečem zvláštní manévry, které Dariana nebude čekat. Už jsem s nimi předtím trénovala. Jsou docela dobré… na lidi.“ Její oči byly plné humoru, aby Sumi i Kiara věděla, že to nebylo skutečné rejpnutí do jejich rasy.
Obrátila se k Dancerovi a natáhla ruku.
Oči mu potemněly vztekem, když se viditelně napjal.
Ale místo aby ho štípla do tváří, přejela mu palcem přes spánek.
„Jsem ráda, že ses tak dobře usadil, bratranče. Ze všech našich hlučných příbuzných si byl vždy nejblíže mému srdci.“
Dancer položil ruku na její. „Zahanbuješ mě, Dimie.“
„Jak to? Nechtěla jsem tě urazit.“
Přitáhl si její ruku a položil ji na své srdce. „Stud nevychází z tvých činů, ale z mých. Mluvil jsem o tvém přichodu špatně. Za to se upřímně omlouvám.“
Dobromyslně se rozesmála. „Jsem si jistá, že vzhledem k tomu, jak jsem své city projevovala v minulosti, bylo cokoliv si řekl oprávněné a plně zasloužené. Nijak jsi mě neurazil.“ Přitiskla své čelo k jeho. „A neboj, i když mě krása tvého obličeje vážné láká, neštípnu tě do tváří.“
Z hrdla se mu vydralo zavrčení. „Já to tak moc nesnáším.“
Fadima ustoupila a mrkla na Sumi. „Nedělám to jen proto, že je hezký. Jeho jméno v Andarionštině znamená krásné tváře. Zdá se přiznačné, že bych je měla štípnout, abych mu to připomněla.“
Sumi se usmála. „To mi neřekl.“
A když se jejich babička chystala odvést je k tréninku, Dancer ji zastavil.“
„Yayo, než ji vezmeš do posilovny, mohu jí ukázat zahradu? Ještě tam nebyla a já bych rád viděl to potěšení v její tváři, až ji poprvé spatří.“
Sumi byla pohnuta jeho otázkou a hlavně tišší a něžnější částí svého válečníka. Thia měla pravdu. Dancer měl dvě velmi odlišné strany. Divoký válečný Hauk, který neměl slitování – ten, který měl oba mastery nastavené na smrt a způsoboval svým nepřátelům všemožné škody – a drahocenný Dancer, který mírnil svou povahu a směřoval sarkasmus na ty, které miloval a ochraňoval.
A potom tu byl milenec a ochránce, kterého znala. Zcela odlišná šelma, a přesto byl složený z dvou velmi odlišných povah, které ukazoval světu. Jediným rozdílem bylo, že s ní shazoval štíty a ona mohla vidět tu syrovou zranitelnost v jeho srdci, kterou před nikým jiným neodhalil.
Jen jí věřil s jeho skutečnými pocity. Jen ona věděla, co ho skutečně zraňovalo. A nikdy by mu nebyla schopná ublížit.
Jeho babička ji vzala za ruku a vedla dlouhou chodbou. „Zimní zahrada byla vždy mou oblíbenou. Dancerův paran ji pro mě nechal postavit jako dar k oslavě narození jeho otce. Na rozdíl od mého manžela jsem vyrůstala na vzdálené základně, kde byla taková vegetace, že jsme se mohli procházet celé dny a nepotkat jediného Andarioňana. Když jsem se přesídlila sem, abych si vzala jeho parana, domov mi hrozně chyběl. Proto stvořil tuhle místnost, aby mi připomněl to, co jsem nejvíc milovala… kromě jeho a svých synů.“ Zastavila se, aby otevřela dveře.
Dancer se posunul kupředu tak, aby viděl na její tvář.
Sumi se ostře nadechla v okamžiku, kdy se dveře otevřely a odhalily ten nejúžasnější prostor, jaký kdy spatřila. Nejméně tisíc čtverečných stop bylo dokonale upraveno do parku v džunli, vše v jednom. Botanička v ní při tom pohledu radostně zpívala.
„Ach můj bože!“ Rozběhla se k prvnímu rybníčku, ve kterém byly ryby a vodní rostliny, které nikdy předtím neviděla. Ani v katalozích. Dokonce i v sloupcích místnosti byly byliny. A byli tam ptáci a motýli. A ostatní malé létající stvoření, které by si potřebovala vyhledat, aby je identifikovala.
Tohle… to byla její představa nebe. Závratně se rozběhla a utíkala tak dlouho, až se dostala do rohu, kde byl dlouhý stůl, a byli u něj shromážděni všichni z dnešního rána.
Najednou zděšená svým dětinským chováním se zastavila. „Promiňte. Neuvědomila jsem si, že tu někdo je.“
Dancer se objevil za ní. „Nebuď v rozpacích, mia. Výraz v tvé tváři, když se otevřely ty dveře, bude navždy žít v mém srdci. Jsem tak rád, že se ti můj domov líbí.“
Neschopna vyjádřit tu radost a lásku, která ji zahltila, si ho přitáhla do náruče a objala. „Děkuji, že jsi mě sem vzal. Je to naprosto ohromující!“
Hauk zavřel oči a zabořil ruku do jejích hebkých blond vlasů. Toužil po ní celým tělem. Natolik, že měl co dělat, aby je nezvedl a neodnesl zpátky do ložnice. Nemohl se dočkat, až všichni vypadnou, aby měl neomezený čas se svou statečnou malou myškou.
„Zdá se mi to,“ řekl Caillen. „Nebo kvůli Haukovo mohutnému zadku vypadá tak drobně, že je zázrak, že jí ještě nerozpůlil?“
Hauk podrážděně zavrčel a zamračil se na něj. Ve skutečnosti na něj všichni upřeli pohledy.
„Co je?“ Zeptal se nevinně. „Jako kdybyste na to nemysleli. Je obrovský. Ona ne.“
Syn vyrval muffin Caillenovi z ruky. „V případě, že to uniklo tvé pozornosti, tlušťochu, mezi tebou a Desideriou je mnohem větší hmotnostní a výškový rozdíl, než mezi Haukem a Sumi.“
„Sakre, to teda není… ne?“
„Ale je, miláčku,“ řekla Desideria se smíchem, jak popostrčila svou spící dceru na klíně. „Nejsi ani zdaleka tak vysoký jako Hauk, ale pořád je mezi námi víc než třicet centimetrů, zatímco Sumi je jen o pár centimetrů nižší… a pokud se zmíníš o mé váze, pak budeš spát v jednom z domů tvých sester, než Qillaqský měsíc exploduje.“
Caillen obrátil oči v sloup. „Co je to s ženami a jejich váhou? Brrr! Jsi těhotná, Rio. Neměla by ses vejít do svých před-tětenských kalhot. Ne, že by mi na tom tak jako tak záleželo… Ženská, jsi v mých očích perfektní. Vzal jsem si sexy, žhavou válečníci, ne číslo na stupnici. Ani žádnou mutantní formu života, která je přesvědčena o tom, že není ve svém těle, dokud si nenapatlá make-up. Kolikrát ti to musím zopakovat, než mi konečně uvěříš?“
Desideria se na Shaharu spokojeně usmála. „Ptala ses mě, proč miluji tvého bratra? Tohle je jeden z větších důvodů. Dobře si ho vychovala.“
Caillen se zakřenil, než si říhnul.
Shahara zasténala, protočila oči a vrhnula po Desiderie dlouhý, důrazný pohled. „Co jsi to říkala?“
„Pracuju na tom. „Desideria podala Caillenovi jejich dceru. „Pokus se jí nenaučit žádné špatné návyky během následující hodiny.“ Vstala. „A když už mluvíme o učení, máme toho spoustu na práci, abychom připravily Sumi na její zápas.“
Shahara podala Devyna Synovi. „Ani ti nebudu říkat, ať to neděláš. Poučila jsem se. Nevím, co je horší. To, co se Devyn naučí od tebe nebo od Vika.“
Vik si odfrkl. „Já nejsem ten, kdo se válí na gauči a škrábe si při tom-“
„Viku!“ Vyštěkl Syn. „Víš, že tě Eleron chce narvat do likvidace odpaku, že jo? Pokračuj, a dovolím jí to.“
Devyn, který se smál, začal poskakovat otci na klíně.
Shahara se zastavila vedle Dancera. „Zůstaneš tu s chlapama, nebo jdeš s námi?“
„S vámi. Chci se ujistit, že Sumi bude vědět, co očekávat. Ale než půjdeme…“ Dancer se zaměřil na drobnou brunetku, která v tichosti chovala to nejmenší dítě, jaké Sumi kdy viděla. Políbil ženu na tvář, než vedle ní klekl, aby se mohl na novorozence podívat. „Ahoj Cezare, rád potkávám drobečka, který svého tatínka přiměl přijít o rozum. Málem jsi způsobil, že mu zadek natrhli dva Andarioňané a Phrixian.“
Atraktivní můž s zrzavo-hnědými vlasy, který seděl naproti ní a vedle Marise, se rozesmál. Stejně jako Zarya i on choval na klíně chlapečka, který měl jen o pár měsíců víc. Dancer se usmál, než natáhl ruku směrem k Sumi. „Zarya Cruel,“ naklonil hlavu k muži, který se předtím smál. „Ture Xans-Sulle, představuji vám Sumi.“
Panebože. Kolik lidí bylo v téhle rodině? To nebylo fér. Neměla nikoho, koho by mu představila. A on měl svou vlastní armádu plnouosob.
Znovu nervózní, se k nim pomalu přiblížila. „Ahoj.“
Zarya podala svého syna Dancerovi, aby se mohla postavit a objat ji. Pohladila Sumi po zádech, než se odtáhla a chytila ji za ruce. „Znám ten pohled na tvé tváři. Sama jsem ho měla méně než před rokem.“ Kývla na Turea. „Stejně jako můj nejlepší přítel, když se k nám připojil. Ale dobrá zpráva je, že tě všichni milujeme, protože tě miluje Hauk. A pokud budeš cokoliv potřebovat, odteď jsme tvou rodinou. Stačí nás jen zavolat a přijdeme.“
Oči se jí zalily slzami. „Děkuju.“
Dancer k nim přinesl Cezara jako hrdý otec. Byl tak malý, že se mu snadno vešel do dlaně. „Chceš si ho pochovat?“
Při tom pomyšlení se zašklebila. „Je hrozně maličký.“
Zarya se zasmála. „Před několika dny, když mi ho podali poprvé, jsem měla stejnou reakci. Jsem pořád v šoku, že si někdo myslí, že jsem zodpovědný rodič.“

Dancer se se smíchem postavil za Sumi, než jí položil Cezara do náručí.

18 komentářů:

  1. Děkuji moc za další pokračování kapitoly, už jsem se těšila na další děj !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za další úžasnou kapitolu :D Doufám že jí Sumi natrhne prdel

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za ďalšie pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  4. Držím Sumi palce :-) , díky za překlad a korekci

    OdpovědětVymazat
  5. Super !!! Děkuji mnohokrát za překlad a korekci další části !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za překlad.Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za novou kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  8. Dakujem za krasne pokracovanie. GabiM

    OdpovědětVymazat
  9. Dakujem za pokracovanie.VV

    OdpovědětVymazat
  10. Knihomolka.36527. března 2016 3:18

    Díky za pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dakujem za dalsiu uzasnu kapitolku oni sú ooooooch :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkujíííí. Jste nejlepší. Meduska

    OdpovědětVymazat
  13. To bolo tak krásné :-):-):-):-)
    vdaka za preklad a teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky moooc za překlad. Faakt skvělý :) Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Dakujem za dalsi skvely preklad!

    OdpovědětVymazat