neděle 1. května 2016

Příběh za příběhem (Dračí milá)

Scéna, kde Sebastian dá své auto servírce, která si kráčí ulicí, je sen, který jsem měla, když jsem neměla auto a musela do práce i z ní chodit pěšky… stejně jako se svými dětmi k doktoru. Vlastně hned po vysoké jsem darovala auto ženě se třemi dětmi, která se potřebovala dostat z podpory a jezdit do práce. Tak trochu jsem netušila, že o dva roky později budu na stejné lodi.


Richmondské muzeum je jedno z těch, do kterých jsem chodila se svým manželem, když jsme se vzali. Miluju Virginii (můj muž byl nedaleko Ft. Eustis).


Zvěrolovce jsem vymyslela asi rok poté, co jsem začala se psaním Temných lovců. Chtěla jsem tam měniče. A stejně jako s temnými lovci jsem sáhla do řecké mytologie. Příběh krále Lycaona, který rozhněval Zeuse, byl inspirací pro jejich rasu v mém světě.

9 komentářů:

  1. Mockrát děkuji za další informace.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za překlad. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkují. Zajímavé info.

    OdpovědětVymazat
  4. dakujem velmi pekne. je to super...

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem, vždy je zaujímavé si prečítať, ako niečo vzniklo :)

    OdpovědětVymazat