středa 31. srpna 2016

Překlady

Ahoj,

protoze kompletne nestiham tohle vsechno formatovat, tak jsem se rozhodla, ze vam jsem hodim ke stazeni kompletni slozku vsech korekci. Neni to hotove, vetsina dilu temnych lovcu jeste potrebuje naformatovat, par veci tam chybi - ale pro ty z vas, co se nemuzou dockat, to TADY mate vetsinu knih (nekompletni jsou jen temni lovci a kroniky o Nickovi).

Taky bych rada zduraznila, ze veskere maily se zadostmi o knihy prubezne MAZU - to znamena, ze to, kde pisete "poslete mi tohle a tohle az budete posilat" je take smazano. Zadejte si prosim, az bude hotovo - kdybych si vsechny maily schovavala, tak mezi tou horou nikdy nenajdu rekorekce ci maily od korektorek.

Kerris

16 komentářů:

  1. Díky moc za Vaši skvělou práci !!!! Jste super !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečná vďaka za všetky preklady, úpravy, korektúry a celý balík... :-);-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý deň, prosím ťa nikto komu píšem či sem do komentáru alebo priamo na email mi neodpovedá. ja som mala preklady všetkých kníh ktoré som pomaly čítala ale padol mi počítač a o všetko som prišla. Strašne by som chcela tie knihy prosím nemohli by ste mi dať daky odkaz na ne alebo mi ich poslať ? Nemám blog mám len email a ten je balazova.deniska@gmail.com za odpoveď vopred ďakujem.

      Vymazat
  3. taky strašně moc děkuji:) Jste prostě užasné

    OdpovědětVymazat
  4. Obrovské ďakujem za odkaz. Ste skvelé. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si jednoducho fantastická.Ďakujem za všetko.A jasné že ďakujem aj ostatným babenkám za ich skvelé preklady.janka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si jednoducho fantastická.Ďakujem za všetko.A jasné že ďakujem aj ostatným babenkám za ich skvelé preklady.janka

    OdpovědětVymazat
  7. Ty si jednoducho fantastická.Ďakujem za všetko.A jasné že ďakujem aj ostatným babenkám za ich skvelé preklady.janka

    OdpovědětVymazat
  8. Ty si jednoducho fantastická.Ďakujem za všetko.A jasné že ďakujem aj ostatným babenkám za ich skvelé preklady.janka

    OdpovědětVymazat
  9. Som jediná komu píše súbor neexistuje 😞😞

    OdpovědětVymazat