pátek 9. září 2016

Příběh za příběhem (Zrozen z ticha)

Měla jsem nesmírné štěstí, že jsem vyrůstala ve velmi různorodém zázemí. Nejlepší přátelé mé matky představovali něco, co by mnoho lidí nazvalo alternativním životním stylem. Řada různých kultur a náboženství. Jako žena, která je sama smíšeného dědictví, jsem vždy byla fascinována jinými lidmi a krásou rozmanitosti. A vzhledem k tomu, že jeden z nejlepších přátel mé matky byl homosexuál v době, kdy o tom nikdo nemluvil, byla jsem v této komunitě vychována a mám v ní mnoho přátel, stejně tak i rodinných příslušníků.


Darlingův příběh je tak dojemný a pevně svázán s Marisovým. Někteří fanoušci byli zklamaní, že Darling není s mužem, ale pokud dají této knize šanci, myslím si, že je více než potěší. Jeho příběh je stejně srdcervoucí jako Acheronův či Zarekův. V nějakých ohledech mnohem víc. Stejně jako Marisův.

Většina mých knih se vypořádává s tím, jak někteří soudí ostatní a chybně je odhadují. Tato kniha není výjimkou. Takže než ji odsoudíte, prosím vás, dejte jí šanci. Stejně jako u jiných postav a knih by to mohlo být něco, co se vám bude líbit, i když si to teď nemyslíte. Nic nemiluju víc než číst maily a příspěvky od fanoušků, kteří si mysleli, že tu knihu budou nenávidět, a pak jí dali šanci… a nyní patří mezi jejich nejoblíbenější. Rozhodně vám slibuji, že mezi ně spadne i tato kniha.



5 komentářů: