úterý 8. listopadu 2016

Vzezření - Epilog



Kyrian počúval políciu, keď stál s Acheronom stranou od okresného obhliadača mŕtvol.
„To je blbosť a ty to vieš.“
„Blbosť alebo nie, sú to tí chlapci, čo napadli Nicka tej noci, čo si ho spoznal. Koľkokrát prisahal, úplne verejne, že im to vráti?“ Acheronov hlas bol sotva počuteľný.
„Hej, ale bol si pri tom, keď mal k tomu príležitosť. Odovzdal ich polícii.“
„A teraz ich našli mŕtvych. Nickove odtlačky sú po celej vražednej zbrani...“
Kyrian zaklial. „On to neurobil, Acheron. Vieš, že nie.“

„Ale oni si volajú po zatykač práve teraz, keď sa rozprávame. Radšej choď varovať jeho a Cherise, ja zavolám Billa a nechám ich pracovať na tom, aby ho dostali von. Ak sa im podarí vybaviť kauciu za takúto brutalitu.“ Acheron sa pozrel na zohavené telá a trhlo ním. „Tento krát je náš malý Pobočník v riadnej kaši, Kyrian. A ja nemám potuchy, ako ho z toho dostaneme.“

* * *

„Toto bolo brutálne dokonca aj na teba.“
Na streche starej budovy vo francúzskej štvrti stál Cyprian, nič nehovoril, keď sa mu po boku postavila Laguerre, zatiaľ, čo sledoval Kyriana a Acherona, ako sa dole rozprávajú. „Chcela si ho mať otraseného a zničeného.“
„Musím povedať, že si doslova prekonal naše očakávania.“
Pery mu zakrivil pomalý úsmev, keď sa premenil na Ambroseho. „Oh, ver mi, vloženie Oka do jeho rúk bol len prvý krok. Keď s ním skončím, nebude veriť ani sám sebe.“
Laguerre sa striasla, keď ho uvidela v jeho zamaskovaní. „Vždy je to čudné, keď to spravíš. Vyzeráš presne ako on.“

„Mal by som, alebo by som nemal, matka? Potom všetkom... som jeho syn.“

12 komentářů:

  1. děkuji moc za překlad celé knížky

    OdpovědětVymazat
  2. no teda, parádny koniec.to bude čakanie na pokračovanie.
    vďaka za preklad:)
    bety

    OdpovědětVymazat
  3. Som ateista, ale o môj bože :D Toto som nečakala. Dakujem a už sa neviem dočkať ďalšieho prekladu :) Tinushka

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji mnohokrát za překlad a korekci celé knížky !!! Jste prfektní !!!! Díky !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Srdečná vďaka za dokončený preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  6. Konecne som rozumela celej kapitole. Juchuuuu... dakujem na preklad. Tento diel sa skoncil tusim nejako v strede. VV

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za konečný překlad. Katka

    OdpovědětVymazat
  8. moooc díky, už se těším až si knihu přečtu celou!!

    OdpovědětVymazat